06 juni 2009

ufrvillig blogging

gidder ikke skrive engelsk

ja jeg veit jeg er lat, men det bare er sånn. jeg begynner nå en av de to ukene jeg har igjen er i england nå. Så er veldig mye ute og farter med venner osv.. min unskyldning for min udugelige såkaldt blogging.

la meg se, hva har jeg gjort i det siste..?

vell har vært i London med Jra, Freddy og Alex, hvor vi møtte en venn av Ira fra Australia, Mick. Og jeg kan nå si at jeg har sett alt som er verdt og se i London.

Har vært på kino med venner en del ganger.
Av teater har jeg vært på musikalen Dreamboats and petticoats:P kjempe stemning og morro! Har også sett BFG (The big friendly giant) Skrevet av Roal Dahl^dette var på 8års bursdagen til Grace. Som var ganske slitsom,men huset fyllt up til randen av unger med foreldre og familie osv.

hmm la meg seeee.... jo Pappa og Ak var en tur innompå fredagen forige uke. Kjempe kos. Vi spiste lunsj med Sue og ungene og middag bare oss tre. Dro opp til beachy head! ganske kjent klippe i Eastbourne. litt skummelt

Var forresten og vandra til Seven Sisters med Astrid, Allison Jra og Freddy.

Har blitt ganske brun også^^

Så dro Anne på søndagen... off det var trist!! veldig rart og ha rommet for meg selv, men veldig digg egentlig!

Men altså veit ikke hvor mye blogging det blir de neste to ukene... skal ikke love noe for du kan jo se hvor mye jeg har klart i det siste xD


ææææh kommer hjem om 14 dager :O

can't wait!!!

see you guys soon <3<3

1 kommentar:

Martine sa...

Flink jente som blogget!! :P Hehe.. Så koselig å høre at du farter så mye og koser deg!! Skal bli så utrolig bra å få deg hjem igjen!! We need ya! <3 <3 Ååå, kommer til å bli så braa!! Vi må finne på MASSE i somer <3 Can't wait!! Hug hug<3 <3